torsdag 16 december 2010

Godnatt!

                                                                        Hej!!
                                         Förlåt för att jag inte har skrivit på länge...
                                          Men imorgon blir det kul!! För då ska vi julpyssla!!
                                          Imorgon ska jag jul handla med Julia!! Det ska bli super duper kul!!
                                          Imorgon eller någon annan dag ska jag ha ett inlägg:Dagens sötis!!
                                            Missa inte det!!
                                         

                                        KRAM: Dream-Alva

3 kommentarer:

  1. Mysigt!!

    Det var verkligen kul att jul handla med dig,Moa och Felicia.
    längtar till julafton och skolavslutningen,för då får vi våra paket utav varandra!!
    hur många köpte du??
    jag köpte...Ett,två,tre,fyra,fem,sex tror jag.



    KRAM DIN BÄSTIS! (julia)

    SvaraRadera
  2. Hej Alva!

    nu har jag en blogg som heter: www.flickanpalandet.blogspot.com
    kika gärna in!!

    SvaraRadera

Kommentera så mycket du vill!!