fredag 8 april 2011

Påsk

                                                                       HEJ!!
                                                               Jag vet att det inte är påsk än, men
                                                                jag gör ett påsk inlägg iallafall!!
                                                                Idag så klädde jag Moa och Edvin ut oss till harar!!
                                                                 Det var superkul!! Här kommer några bilder!!
                                                                               

                                                                                                                                                                                                                                                              
HiHi!!

Bort!!

Lite fel med
 Edvins hand!!



            Det var alla jag hoppas ni tyckte att vi var fina!! För det tyckte jag!!              


                Hejdå!! KRAM Dream-Alva!!

PS.Ha en bra helg!!                                                                

4 kommentarer:

  1. snygga ni var där hihi ha en bra helg!!!
    Kram Felicia♥♥♥♥

    SvaraRadera
  2. Hahaha...!
    Super snygga!!!!
    Kramis Julia

    SvaraRadera
  3. Snygga!!
    Hej Alva besök gärna linahastar.blogspot.com.

    Kram Lina B

    SvaraRadera
  4. Heej Alva!! Vad glad jag blev när jag upptäckte att du har en blogg :D

    Den är jätte fin! Vilka roliga harar ni var, jag tycker första bilden är underbart rolig!!

    Jag hoppas påskharen hittar till er med många godisfulla ägg :D <33

    Många kramaar WILMA. PS. Jag saknar dig, Moa och Edvin <333

    SvaraRadera

Kommentera så mycket du vill!!