fredag 9 december 2011

Nobel fika!

Hejsan!
Idag hade vi Nobel fika med klassen!
Det var super kul, och gott! Alla i hela klassen (nästan) hade
med sig någon sorts kaka eller så. Jag hade med mig en slags kokos-kaka.

Sedan på själva fikan så hade vi 2 tävlingar. Den första var en frågesport med Alfred Nobel,
och den andra var en prisutdelning. Hela veckan har våran lärare läst upp berättelser som alla i klassen
har gjort en varsin. På fjärde plats var det 4 stycken som vann, men jag var ingen av de. På tredje plats kom
............... JAG! Jag fick ett diplom och typ en handlar lista. På andra plats kom...... ANNIE! En jättesnäll tjej i
min klass som målar hur bra som helst! Och på första plats kom........ EMILIA! En annan snäll tjej i våran klass
som skriver jätte bra sagor! Nu kommer en liten bild på dumle grottor som var en av kakorna på bordet! (Tyvärr så har jag inte tagit bilden själv.)
 Jaa det var väl allt för mig!

Kisses and hugs @£V!$

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera så mycket du vill!!