lördag 28 januari 2012

Det lååånga inlägget

efter

Hej på er!
Nu ska jag göra mitt långa inlägg som jag pratade om igår så här kommer det:
Jag tänkte börja med att visa er några bra bloggar:

flickanpalandet.blogspot.com
mosan-moa.blogspot.com
stiniz-stina.blogspot.com
elliz-ella.blogspot.com
fembarnsmamman-emma.blogspot.com
vitaverandan-anna.blogspot.com
livetvidsjon.blogspot.com
hildis-hilda.blogspot.com

Jag vill bara varna om att det är lite dålig uppdatering på vissa av bloggarna.

Nu ska jag visa den finaste bilden jag har på min dator:
Jaa det blir nog denna bilden för jag tycker att Julia är så fiin!


Nu ska jag visa den roligaste bilden jag har:
Denna bilden valde jag för att jag tycker att jag har världens konstigaste min!

Här kommer ett kollage:
hihihi 

Jaa jag kanske inte skrev så mycket men det blev ju ett 
ganska långt inlägg iallafall!!!




Kisses and hugs @£V!$






                                                                                       

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera så mycket du vill!!