onsdag 8 februari 2012

New design!

Hej på er!
Nu har jag en ny design som ni ser!!
Men jag kommer antagligen byta tillbaka till den gamla någon
annan gång när jag har tröttnat på denna.
Jag tyckte att min blogg behövde piffas till lite så jag gjorde det.

Ja, idag har jag varit väldigt försyld, men jag har ändo varit i skolan.
I dag så hade vi Nationella prov!!
Det var ganska lätt eftersom det var i svenska.
Men sen om några månader så ska vi ha i marre och engelska också!
Då kommer det inte gå bra för mig!!! ;)

Ja, själv tycker jag att jag börjar bli bättre på det där med inläggen! :)
Så jag tror det blir bra nu.


ps vilken "kisses and hugs" tycker ni att jag ska ha?
Lila, rosa, grön eller röd??
♥Kisses and hugs @£V!$♥
♥Kisses and hugs @£V!$♥
♥Kisses and hugs @£V!$♥
♥Kisses and hugs @£V!$♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera så mycket du vill!!