onsdag 9 maj 2012

Tråkigt väder ute nu...



Men jag har ju lite att göra inne i alla fall ;)
Hehe ☺
Som jag har till exempel städat mitt rum så det "glänser" ;) haha nee det glänser nog inte riktigt☺

Idag i skolan hade vi det vanliga, spanska på morgonen och sen lite senare eller på eftermiddagen så hade vi idrott. På idrotten så körde vi först "uppkast" och sen fick man välja på blixtboll och hopprep, jag tog hopprep för jag fattade inte hur man skulle göra på blixtboll ☺ Ja, jag vetatt det blir lite rörigt när man läser, men det får ni stå ut med☺
Förresten! Tack för alla kommentarer jag får! Fortsätt med det annars kanske bloggen försvinner.... Nej jag skoja bara! Men det är i alla fall superkul att ni tar er tid och skriver en liten kommentar.





//ALVA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera så mycket du vill!!