måndag 2 april 2012

Tisdag!

Hej!
Idag så är det tisdag! Det betyder Freyja och Skövde!!!!!
Åh! Jag längtar till kl 10 (då ska jag och Moa till stallet!) och till kl 1! Då ska jag Julia och Felicia åka till skövde!! Oj, oj! Detta påsklovet är nog det bästa i hela mitt liv!
Hmm, vad ska man skriva nudå? Ni får gäärna lämna en kommentar om vad jag ska skriva om!☺

Veckans blogg avslutas på torsdag och om du vill vara med så kommenterar du bara JAG ÄR MED PÅ VECKANS BLOGG eller nåt sånt ☺ Och för större chans länka till MIN blogg på DIN blogg☺
Och ALLA kan vara med! Gamla och nya läsare, bara ni har en blogg ;)
Och jag väljer TRE bloggar om det är med tillräckligt många☺

Haha jag kände att det var längesen som jag la ut en bild på mina converse ;)
Och glöm inte frågestunden!
Den avslutas imorgon!!
Man kan kommentera en fråga på vilket inlägg som helst!



//ALVA

3 kommentarer:

  1. JAG ÄR MED OCH TÄVLAR OM VECKANS BLOGG!!!!

    SvaraRadera
  2. Jag ska skriva ett inlägg om det och länka din blogg när jag kommer hem för jag är i ishallen nu!!:)❤

    SvaraRadera

Kommentera så mycket du vill!!