onsdag 25 april 2012

Tror jag tar frågestunden "skriftligt" :/

Det gör jag bara för att det inte går med videoblogg! det krånglar bara :(

Så här kommer svaren:

Vad är din favorit:
*mat- Vet inte :)
*bok- Anne på Grönkulla
*film- ingen aning 
*årstid- SOMMAR!♥
*godis-Choklad!
*glass- Melon!
*tv pogram- Ponnyakuten
*musik- Allt typ
*ämne i skolan- Bild och slöjd
*spel- vet inte :)
*djur- HÄST!
*blogg- Typ alla jag läser och följer
*dricka- Cola!
*färg- Rosa/vit
*Land-Sverige 

*Vad skulle du göra om du fick en miljon kronor?- Köpa en häst!
*Gillar du big time rush?- AA! ;)
*Vem tycker du skulle vinna i melodifestivalen om inte loreen var med?-Ingen haha
*Gillar du att äta ål? Hahaha! - NEE USH!
*Gillar du mig? ♥-Jaa Julia det gör jag ♥


1) Hur hög är Freyja?- nåt på 1,40 tror jag :)
2) Hur är Freyja?- Snäll och bitig ;)
3) Vad gillar du med Freyja?-ALLT!
4) Vad gillar du att göra på din fritid förutom att rida?- Kompisar!


Så puh -.-


//ALVA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera så mycket du vill!!