onsdag 21 mars 2012

Hejsan!

Hej!
Idag så har jag varit i skolan (såklart).
Och då gick jag och några andra till Vallgården!
Ni kanske inte tror att det är så kul, men det var det!
Först när vi kom så fick vi presentera oss, sen fick vi läsa:Den fula ankungen.
Haha då grät de gamla så det var lite svårt att koncentrera sig ;)
Sen hade vi idrott eller vad man ska säga. Då gjorde vi lite olika övningar som jag inte orkar skriva nu ;)
Men i alla fall så var det kul!

På idrotten (den riktiga i skolan) så körde vi en "militärbana" det var jättekul och jättejobbigt!
Som uppvärmning (innan militärbanan) så körde vi vanlig fotboll med en rugby boll eller vad det heter, det var svårt! Och läskigt om man fick den på sig!

Förut så var jag ute för att det är så varmt och då tog jag lite bilder som ni kan se några av här:
Nej förresten ni får bara en så sparar jag på de andra ;)


//Alva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera så mycket du vill!!