fredag 23 mars 2012

Ny header

Hej!
Just nu så håller jag på med en ny header!
Jag tyckte det kanske behövdes ;)
Men igår när vi var i skövde så köpte jag: 2 Par jeans, en svart & vitprickig blus, en vit blus (som jag kanske ska ha på skolavslutningen) , ett rött linne med vita prickar, ett nattlinne, 2 vita linnen, ett armband och ett par VITA ÄKTA CONVERSE!! Det som jag har önskat mig mest av allt!!

Här kommer bilder på allting:
x2


x2


Hehe de sista bilderna är inte så fina för jag´hittade ingen bild på de på hemsidan så jag fick ta bilder själv! Så det är därför de ser ut som de gör ;)
 Tyvärr så hittade jag ingen bild på nattlinnet och jag kan inte ta en bild på det för jag har det på mig :)
Men här kommer det bästa:
CONVERSEN!!
JAG ÄLSKAR DE!


//Alva




//Alva

4 kommentarer:

Kommentera så mycket du vill!!