onsdag 14 mars 2012

Svaren!!

Det var inte så många men här kommer de i alla fall:


Vart var din första ridskola?- hmm... Sorry men jag kommer inte ihåg vad stället hette men typ någon mil här ifrån
Hur lång är du?-Hmm 1,50 eller 1,52 tror jag. Nej! Exakt eller jaa kanske inte nu längre men 1,53,5
Din favorit mat? - Pizza, Pannkakor, OCH TACOS!!! och godiiis!! ;)
Din favorit färg?- Rosa och vit tror jag
Favorit ämne i skolan?-SLÖJD!!
Din bästa vän?- hmm vad svårt!! Jag har många bästisar men om jag ska välja en så blir det nog ♥Julia♥
Tre favorit bloggar? - flickanpalandet.blogspot.comnellieberntsson.se och fokis.se
Dina bästa vänner i klassen? - Julia, Felicia, Annie, Ebba och Stina



Kisses and hugs @£V!$
Ps, Jag kommer säkert ha fler frågestunder för det är såå KUL!!
♥♥♥

1 kommentar:

Kommentera så mycket du vill!!